Hillwalk Tours - Camino de Santiago - Vragen

Wanneer is mijn kamer beschikbaar?

Uw kamer is elke dag uiterlijk om 2 uur ’s middags beschikbaar, soms eerder.

Hoe laat zal mijn bagage arriveren?

Uw bagage komt iedere dag voor 2 uur ‘s middags aan.

Wat voor soort ontbijt is beschikbaar?

Een smakelijk ontbijtbuffet is elke ochtend beschikbaar.

Waar kan ik een lunchpakket halen? Kan ik dit ook langs de route kopen?

Lunchpakketen kunnen vaak voor het begin van uw wandeling gekocht worden bij uw gastgevers of in nabijgelegen winkels en cafés. Op de meeste dagen passeert u echter een groot aantal winkels en cafés langs het wandelpad en zijn er dus voldoende mogelijkheden om onderweg eten en drinken te kopen.

Waar kan een avondmaaltijd halen?

U kunt in de meeste gevallen een avondmaaltijd nuttigen in een van de lokale restaurants, cafés of bars in de buurt van de accommodatie. Als er geen eetgelegenheden in de nabije omgeving zijn, kunt u een avondmaaltijd krijgen van uw gastgever.

Zijn er droogvoorzieningen beschikbaar bij mijn accommodatie?

Gewoonlijk is het mogelijk om kleding te laten drogen op de verblijfplaats.

Zal ik bereik op mijn mobiele telefoon hebben?

De meeste gebieden hebben mobiele telefoon bereik, zelfs op de wandelroutes. Echter, het kan zijn dat u door een aantal afgelegen gebieden wandelt, waar bereik of beperkt is, of zelfs helemaal niet beschikbaar is.

Heeft onze accommodatie Wi-Fi verbinding?

Ja, Wi-Fi is beschikbaar op de meeste accommodaties.

Zijn de paden duidelijk aangegeven?

Ja, de route is erg duidelijk aangeduid met markeringen bij elke bocht.

end faq

bedevaart spanje - camino frances.jpg